Šta vi očekujete od EU ?


Šta vi očekujete od EU ?

Naletio sam na forum gornjeg imena na Poslovnom.hr i pronašao sam najkonkretniju raspravu o očekivanjima i željama, o perspektivama EU i RH, prije nego sam primjetio kako su postovi stari od tri do pet godina. Aktualniji su od svega što možete čuti od ove Vlade, pregovaračkog tima ili ne daj bože „oporbe“. Što bi oni radili ne bolje, već drugačije ?

Neke od njih vrijedi ponoviti. A volio bih čuti i vaše mišljenje. Što vi očekujete od EU ? Kako će izgledati RH za deset godina ? Evo mojih 10 točaka:

13.03.11. | 09:45  esseker

1. Očekujem NOVE poreze običnim građanima koji imaju kuću, vikendicu, zemlju ili obrt kako bi se platili 600 milijuna eura članarine.

2. Očekujem subvencije i kapitalne investicije Todoriću, Jambu, ADRISU i Žitu. Mali seljaci i škverani ostaće bez poticaja, kao “neproduktivni”.

3. Očekujem potpunu komercijalizaciju fakulteta na kojima će se školovati siromašniji stranci iz EU, a Hrvati će zadržati postojeće plaće, tri puta niže od EU prosjeka sa kojima neće moći školovati svoju djecu.

4. Očekujem komercijalizaciju zdravstva što će, uz veći stres i duže radno vrijeme (ukidanje polusatne pauze unutar 8 satnog radnog vremena) dovesti do kraćeg životnog vijeka.

5. Očekujem useljavanje milijun stranaca iz EU, u pravilu umirovljenika koji će trebati poslugu (Hrvate). Oni će imati pravo glasa na izborima. Najjača stranka biće “Europska stranka malih poreza.”

6. Očekujem da će Hrvati morati dići hipoteke na stanove koje su otkupili devedesetih koje neće moći vraćati, jer će kamate ostati veće od EU prosjeka. Banke će postati najveći vlasnici nekretnina u RH. Hrvati će ostati vlasnici samo trećine (sada dvije trećine) nekretnina.

7. 10 puta sporiji i pet puta skuplji internet od EU prosjeka onemogućiti će domaćim tvrtkama i web poduzetnicima razvoj internet ekonomije u Hrvatskoj. Mladi školovani informatičari, liječnici, medicinske sestre, inženjeri iselit će iz Hrvatske u stotinama tisuća.

9. Nestašica visokooobrazovanih biće kompenzirana useljavanjem Srba, Bošnjaka, Bugara, Rusa, Ukrajinaca.

10. Arapi i Kinezi će postati vlasnici europskih i hrvatskih banaka i osiguravajućih društava.

_________________________________

09.02.07. | 14:18 strateg

panda

Ja ocekujem od EU to da cu moci otici u zemlju u kojoj cu biti siguran da kada se razbolim necu doci u situaiji da moram pronalaziti tisuce EURA kako bih se operirao. Takodjer da kada dodjem kod ocnog, moja ocna doktorica me nece uputiti u Ilicu kod “Brune” da mi on napravi naocale “jer nitko osim njega mi nece napraviti naocale kako se spada”… eto to ocekujem od EU.

pozdrav

Ovo sto je boldano samo govori da nemate pojma o cemu govorite, EU ne ide prema socijalnoj drzavi nego prema neoliberalizmu!!!
Slobodno zaboravite da ce lijecenje (besplatno) i druge socijalne beneficije (danas normalne u hrvatskoj !!!) u buducnosti biti iole dostupne, europa ide prema neoliberalnom modelu, sto je tome razlog, o tome bi se dale napisati studije, no europa da bi bila konkurenta USA -i (odnosno NAFTA-i) mora smanjiti (i to cini) socijalnu drzavu (welfare state)
welfare state je proslost, nikada vise nece biti onakvih socijalnih davanja kao sto ih je bilo, a da ne govorim o socijalnim drzavama (danas su jos skandinavske drzave na celu sa svedskom, ali one su ionako raritet, i nisu relevante za obradu, preostaju jos postsocijalisticke u kojima jos uvijek ima elemenata socijalnog davanja, ali i oni se posredstvom MMF-a i svjetske banke iz godine u godinu smanjuju i reduciraju),  a da ne govorim o mirovinskoj reformi koja ce se dogodititi sredinom 20- tih godina (2020-tih), jer natalitet je mali i nece biti koga da financira ove tzv solidarne mirovine, a po svojoj prirodi (mislim na nas europljane opcenito) smo ksenofobicni i ne odlucujemo se na “uvoz ” mlade radne snage iz neeuropskih zemalja

Sama ideja ujedinjenja europe jest bila da se vise nikada ne vodi rat u europi, a danas je ona projekt stvaranja tzv. meta drzava u buducem globaliziranom i neoliberalnom svijetu, europa se ujednjuje jer pojedinačno nijedna drzava europe nije relevantan faktor u medjunarodnim zbivanjima, samo zajednickim nastupom moze zadrzati pozicije u svijetu koje ima

pozdrav

11.01.08. | 21:42 Dejavue

U cast kolegi Mreichu: bez straha, pohlepe i sentimentalnosti

Sto ocekujem od EU?

Nista sto bi meni osobno moglo koristiti…

Zadnju gresku sam napravio kad sam zbog parcijalnog interesa glasao za HDZ.
Osjecao sam se kao da sam silovao sam sebe…kako je rekao jos jedan kolega koji je napravio isto… dodje mi da se tusiram cijelu vecer…

Vise ne…iskreno…boli me briga oce li burza gore zbog EU, hoce li mi to kratkorocno donjeti korist. Protiv sam EU.
Razloga ima stotine…a osnovni je…sto je EU u svojoj biti? Na to pitanje nema odgovora…
U umjetnoj tvorevini (politickoj) smo bili…ne treba nam vise to…

Pisao sam na temi korekcija post… evo ga: ” Ja sam totalno protiv ulaska u EU. Dio razloga sam naveo, a ima ih jos naravno. Dio svoga radnoga vijeka sam proveo u velikoj korporaciji ( mozemo je poistovjetiti sa EU) i gledao kako najbolje zive male firme koje su se specijalizirale i rade proizvod za korporaciju koji korporaciji treba, a jeftinije joj je kupovati od male firme, nego da pokrece vlastitu proizvodnu jos i te “sitnice” u nabavi za megafirmu. Mala firma je imala samostalnost u inovaciji, maximalizirala je troskove reklame i slicnih stvari, jer ima siguran plasman i ugovor…pod uvijetom da je vlasnik inovativan, ima dovoljno vremena i resursa pronalaziti 2 ili 3 strateska proizvoda ili partnera i raditi sa njima… Osnovno je pravilo ne siriti se vise nego se sire korporacije za koje radis. Taj model bi trebala slijediti HR. Turizam, poljoprivreda, voda su prve tri stvari koje su mi pale na pamet da mozemo “raditi” za veliku korporaciju EU. I to vrlo efikasno ako budemo van EU, a ako budemo unutar, ugusit ce nas totalno sa pravilima igre… Energija? Pa nama je dosta jedna (mozda i nije, ne znam…ali vjerojatno je) NE, a mi cemo morati graditi stotine ili tisuce vjetrenjaca i furati se na neke obnovljive izvore energije. Pa cijeli Dinaridi nece biti za turizam zbog zujanja vjetrenjaca u daljini. O estetici drvene kuce i moderne vjetrenjace na obzorju da ne govorim.

Najbolji dio zemlje cemo zasaditi uljaricama da vozimo aute koje smo kupili u EU, a istovremeno cemo uvoziti hranu iz EU, jer ce je se proizvoditi u kvotama i planski, kao i izlov ribe. Pazi foru! Ako neces sam pohvatati svoju ribu, raspisi tko ce je umjesto tebe!?!!?!?

Alo, jel meni to treba? Odite susjedu pa mu recite da ukoliko on nece potrositi svoju cijelu placu, da nek rasporedi na vas dio koji nije potrosio!

Ono sto u Hr treba napraviti je prestati da se regije jedne prema drugoj ponasaju kao EU prema nama. Tu najprije mislim na Zagreb prema Slavoniji. Za to nam ostaju susjedne drzave. Imamo 56000 km2 povrsine, sa morem i dosta vise…a imamo regije koje svaka moze nositi jedan dio projekta, zajedno ce biti prava mala firma koja ce moci sama nastupati prema EU i drzavama u okruzenju. Cime nas drze u saci da je to sad tesko (ne i nemoguce) ostvariti? Banke, monetarna politika je osnovni problem…nema je od 93 godine. Hvala drugu Valenticu na tome…najveca moguca glupost! Ljudi nisu imali maste, pa su odlucili da ce raditi iskljucivo fiskalnom politikom regulatorne mjere! Pa to je ludost, to rade pasivne vlade, gospodarstva koja su u recesiji cijelo vrijeme… Dajte mi drzavu na 2 godine…samo 2 godine…a onda idite u EU ako vas jos bude volja…

“Naucio sam…da dobre prilike nikada nisu izgubljene: netko ce se uvijek posluziti onima koje ti propustis.”

28.07.06. | 15:40  obiwan |

Ja očekujem više šansi za napredak.
Dobri govore: ja ću imati 100 puta veće tržište.
Loši: ja ću imati 100 puta veću konkurenciju.

26.09.06. | 00:57  ivana7

Očekujem poreze na trgovinu dionicama.
Sada ga nema i s tim sam potpuno zadovoljan.

Ovaj unos je objavljen u Hrvatska, Komentari i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.